Cititorul D68E00

Membru din 22/02/2023

0

11

Rataciti in labirint. Chipuri ale bantuirii si mantuirii in procesul terapeutic - Lavinia Barlogeanu

Este frumoasa cartea. Dar rătăciți în labirint suntem toți, trebuie sa cerem ajutorul cuiva pe masura(de ex terapeutului preotului) sa ieșim din acel labirint. Dar din păcate în loc sa ieșim ne împovăram cu alte și alte labirinte(și atunci chiar ca nu mai putem ieși deloc și din păcate devenim demoni)

2024-04-09 01:51:12

0

Perceptii despre Armonia Creatiei Divine Vol.1: Planul Creatiei Divine - Dan Prepelita

Cartea este interesanta, o recomand. În primul rand ce am citit din carte..... Dragii mei păcatul când vine(trebuie sa vina, nu ai liber arbitru trebuie sa te duci sa îți înveți lecția, depinde cum,, te scarpini în ureche''. Dacă ai evoluat spiritual, intervine Divinitatea schimbând soarta. Dacă mergi din soarta în soarta destinul ți se va pecetlui,, cum îți așterni asa dormi".

2024-04-03 05:59:56

0

Antreneaza-ti creierul! Ed.2 - Joe Dispenza

F fffff interesanta cartea și hrănitoare pt suflet,pot sa o numesc ,,o biblie "ne povestește despre amigdala, hipotalamus,despre centri nervoși,cum ii activam.Ne m-ai povestește ce trebuie sa făceam ca sa ne schimbăm,să ieșim din zona de ,, feedback"a creierului,să ne luăm o persoana anume (un tipar,și să asociam ce trebuie sa schimbam la noi),nu este nimic greu și imposibil daca vrei,decât în primele săptămâni este greu eu am făcut schimbare,acum nu mai este greu,va o recomand,este că o biblie pt mine.

2023-11-13 12:00:34

0

Parabolele lui Iisus. Adevarul ca poveste - Andrei Plesu

Este foarte frumoasa și înălțătoare cartea.Imi place despre parabole (că înseamnă să intri înapoi înăuntru adică în Împărăție de unde am căzut,asta înseamnă cuvântul parabola).Isus nu face discriminare când zice ,,cei de afara"cei de afara uni,,aud altii nu aud,că să se împlinească proorocia lui Isaia.Cu urechile veti auzi dar nu veți înțelege,din cauza asta s-au inventat cărți cine este interesat sa citească.Imi place și am înțeles că misiunea LUI nu a început când l-a rastagnit(acolo a continuat)a început în gradina Ghetsimani când Dzeu l-a lăsat să fie om(s-a depărtat pt o clipă de la EL)și a trimis un înger că să-l păzească sa nu moara.In timpu când se ruga a luat păcatele noastre asupra LUI și a început să îi picure sange.El nu a ales sa moara pt că nu ii sosise ceasu și îl aștepta pe Iuda să îl vândă.Si încă ceva când zicea lama sabactani,se ruga că un om atunci psalmul 21,și Tata in mainile Tale îmi încredințez duhul său asta mi-a fost destinul(Dzeu nu l-a părăsit niciodată)adică în mâinile tale îmi încredințez sufletul.Isus a fost și om și Dzeu divinitatea l-a părăsit pt un moment pt noi că să ne ia păcatele.

2023-10-13 06:58:10

0

Karma. Liberul arbitru. Menirea. Reincarnarea. Gratia Divina - A.M. Mayer, M.M. Petre

F interesantă carte,am învățat despre karma, reincarnare.In carte enumara diferite tipuri de karma și printre altele te învață să nu te bagi in prietenii cu cine nu te înțelegi pt că îți aduni karma.Este și karma familiei,de neam,pt că de acolo iei niște energii,și astfel știți voi povestea ,,îmi port crucea".Este și Karma de suflet trebuie sa fi mereu pozitiv,este și Karma de caracter,sunt multe Karme enumerate in cartea aceea care cred că v-ar interesa sa o citiți(dacă sunteți interesat de Karma)

2023-09-08 12:39:10

0

Cele noua trepte Ed.2 - Daniel Meurois, Anne Givaudan

MI-a plăcut mult de personaju Rebeca,despre ce sfaturi da ea parintilor(parintii sunt entității mai mari,iar copii mai mici,și sa ii ascultam mereu ca ei sunt făcuți sa ne îndrume.Mi-a plăcut și cand a spus ca și copii ,,pot tine"parintii în brate, mi-a plăcut cum vorbea ea cu tatăl ei,cum s-a suparat pe el la început înainte de întrupare și apoi l-a iertat.Mi-a plăcut când a zis ca și copii părăsesc corpu și se duc în celest înainte de nastre

2023-08-14 03:16:05

0

Puterea extraordinara a subconstientului tau - Joseph Murphy

Am citit multe cărți despre puterea subconștientului,am citit ca ceea ce gandesti aia ești.Va dau un ex ce mi s-a întâmplat,acum 7 ani mi-am dorit mult de tot(si acum vorbesc din subconștient)sa se desființeze un bar,si acum în prezent ,s-a desființat și baru și tot ce era pe lângă el(o casa,un plafar,o pizarie),acum este un teren gol acolo

2023-08-14 03:06:58

0

De vorba cu mine insumi - Prentice Mulford

Este extraordinara cartea,imi pare rau ca nu am luat-o mai de mult.Imi place mult ca vorbește despre energii,si sa ne concentram numai aspra unui lucru(ca ne pierdem din energie),imi place ca vorbește în mod pozitiv despre legea atracției,adică sa nu te gândești negativ și sa sa stai de vorba cu toți tâmpiții ca s-ar putea sa te tragă în jos,cartea asta din contra spune sa iti faci m-ai mulți prieteni nu numai unu singur sa ai de unde atrage ideile.Imi place ca spune ca atunci când dormi ești în spirit(dar depinde în ce stare adormi ca să fi în spirit)

2023-07-12 12:11:04

0

De ce oamenilor buni li se intampla lucruri rele - Harold S. Kushner

Dzeu nu îngăduie totu,daca tu îl ispitești și te arunci în fata mașinii este treaba ta,acum dacă El vrea sa își pună ingerii la lucru sa te salveze este treaba lui,si am m-am învățat ceva prin gânduri,prin vorbirea de rau,chiar și prin acordarea ajutorului nevoit atragi raul.Dar dacă te naști bolnav sau te îmbolnăvești,asta este cu îngăduința Lui,dar și dacă te naști bolnav sau te îmbolnăvești pe parcursul vieții și te apuci sa cartesti te îmbolnăvești și m-ai rau,după mine ar trebui sa înveți sa ii intri în GRATIE .

2023-06-12 04:57:48

0

Esti tot ce risti - Michele Wucker

Esti tot ce risti - Michele Wucker

M-a incantat cartea,eu nu lucrez,dar povestește și despre comportamente,unele riscuri alegi sa le faci,altele le vezi în familie,dar....exicsta și un dar pt ca nu toată lumea poate sa își asume riscuri,si depinde și de om în ultimu rand

2023-05-15 04:28:19

0

Suflete curajoase - Robert Schwartz

Suflete curajoase - Robert Schwartz

Nota 10.Citutu acestei cărți mi-a schimbat f mult gandirea .Mereu am dorit sa aflu despre reîncărcare și karma si datorita acestei cărți am aflat multe.Am aflat ca nimic nu este întâmplător pe aceste pamant și fiecare își are experienta lui,nu putem lua experientele unu de la altu.De exemplu dacă unchiu meu este alcoolism,nu pot da vina pe el dacă sunt alcolista(ca imi trag gena din el cum se zice stintific)pot doar sa spun ca fiecare are experienta lui,nu trebuie sa ma uit la unu,sau la altu din familia mea

2023-03-16 02:59:26

0