CADOURI la alegere!

Cititorul FDC66A

Membru din 02/02/2024

0

2

Curs de programare in Python3 Vol.2: Structuri de date si algoritmi - Vlad Tudor

"Curs de programare în Python3 Vol.2: Structuri de date și algoritmi" sună ca o continuare excelentă pentru cei care au parcurs deja prima parte și doresc să-și extindă cunoștințele în programare în Python. Structurile de date și algoritmii sunt două aspecte fundamentale în dezvoltarea software-ului și înțelegerea lor este crucială pentru a deveni un programator eficient. Această carte ar putea acoperi subiecte precum liste, tuple, dicționare, seturi, stive, cozi, arbori, grafuri și multe altele. În plus, ar putea explora algoritmi de sortare, căutare, parcurgere și optimizare, oferind cititorului o bază solidă pentru a construi și optimiza aplicații Python. Dacă prima parte a fost utilă și bine structurată, este posibil ca și această continuare să fie la fel de benefică. Asigură-te că te implici în exerciții practice și că încerci să aplici cunoștințele dobândite pentru a-ți consolida înțelegerea.

2024-02-23 10:53:52

0

Curs de programare in Python3 Vol.1: Fundamente pentru incepatori - Vlad Tudor

"Python3 Vol.1: Fundamente pentru începători" este o resursă excelentă pentru cei care doresc să învețe programarea în Python. Este important să alegi materiale care să ofere o bază solidă și să fie accesibile începătorilor, iar acest curs pare să ofere exact aceste aspecte. Python este un limbaj de programare popular și accesibil, iar înțelegerea fundațiilor sale este crucială pentru a avansa în dezvoltarea de software. Dacă ești în căutarea unei cărți sau a unui curs pentru a începe în Python, acesta ar putea fi o alegere bună. Asigură-te că practici pe măsură ce înveți și că experimentezi cu codul pentru a-ți consolida cunoștințele.

2024-02-23 10:52:16

0

Istoricul tau de navigare