headerdesktop pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Targul Cadourilor de Pasti

-86%, -30%, -50%, -79%

TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Comanda acum!

eBook Introducere in creativitatea publicitara

eBook Introducere in creativitatea publicitara - Sorin Preda
Rasfoieste

eBook Introducere in creativitatea publicitara

O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului semnate intre altii de Peninou Newman Sullivan Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc dar si din cel francez sau american sint identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sint utile atit studentilor de la facultatile de profil cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.

Cuprins: Ideea - singurul minereu necotat la Bursa - Sintaxa creativitatii publicitare - Creativitatea sau provocarea de idei noi - Pragmatica ideilor publicitare - Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului - Exercitii de mobilitate creativa

Citeste mai mult

-15%

PRP: 18.95 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

16.11Lei

16.11Lei

18.95 Lei

Primesti 16 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Disponibil

Descrierea produsului

O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului semnate intre altii de Peninou Newman Sullivan Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc dar si din cel francez sau american sint identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sint utile atit studentilor de la facultatile de profil cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.

Cuprins: Ideea - singurul minereu necotat la Bursa - Sintaxa creativitatii publicitare - Creativitatea sau provocarea de idei noi - Pragmatica ideilor publicitare - Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului - Exercitii de mobilitate creativa

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Adam Attila Paul 21/10/2020 12:39
green icon awesome check Achizitie verificata
Ne place să trăim în era digitală, dar cumpărăm cărțile tăiate din pădure. Doar astfel se poate explica prețul atît de mic pentru o carte atât de valoroasă, dar care se găsește în format digital. O carte pe care orice creator de texte și imagine ar trebui să o aibe alături.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one