Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Joc de strategie cu pirati. Nain jaune

0
(0 review-uri)
  • Joc de strategie cu pirati. Nain jaune
  • Joc de strategie cu pirati. Nain jaune
  • Joc de strategie cu pirati. Nain jaune
  • Joc de strategie cu pirati. Nain jaune
  • Joc de strategie cu pirati. Nain jaune
  • Joc de strategie cu pirati. Nain jaune

Joc de strategie cu pirati. Nain jaune

0
(0 review-uri)
Nain jaune este un joc de strategie care iti testeaza perspicacitatea!

Scopul joculuieste sa aduni cea mai mare comoara.

Joc de strategie cu pirati confectionat din materiale non-toxice, cu vopsele non-toxice, conform reglementarilor EN71&ASTM.

Contine:
• 1 tabla de joc cu 5 casute reprezentand cele 5 carti "castigatoare"
• cupa capitanului Carlig ( cutia)
• 52 de carti de joc ( printre care si cele 5 carti "castigatoare")
• 78 tokenuri ( 12 diamante, 12 rubine, 12 safire, 12 smaralde, 30 monede de aur)


AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. A se utiliza sub directa supraveghere a unui adult.

Producator: Djeco, Franta


Dimensiuni: 380 x 160 mm
Varsta recomandata: 7- 99 ani
Numar de jucatori : 2- 4
Pregatirea jocului: fiecare jucator primeste 19 tokenuri: 3 diamante, 3 rubine, 3 safire, 3 smaralde si 7 monede de aur.

Tabla de joc este plasata untre jucatori si cupa capitanului Carlig se aseaza in mijlocul tablei de joc.

Fiecare jucator pune tokenurile pe care doreste sa le parieze pe tabla de joc dupa cum urmeaza:
- 1 diamant sau echivalentul acestuia pe scheletul 9 casuta nr.7) din familia "Craniul si oasele incrucisate"
- 1 rubin sau echivalentul acestuia pe "Piratul" ( casuta nr. 13) din familia "Navigheaza complet"
- 1 safir sau echivalentul acestuia pe "Femeia pirat" ( casuta nr. 12) din familia" La carma"
- 1 samrald sau echivalentul sau pe "Copil" ( casuta nr. 11) din familia "Craniul si oasele incrucisate"
- 1 moneda de aur pe "Papagalul" ( casuta nr 10) din familia "Ghiulea"

Dealer-ul imaparte cartile fiecarui jucator. Numarul de carti depinde de numarul de jucatori:
- Pentru 2 jucatori, fiecare jucator primeste 22 carti
- Pentru 3 jucatori, fiecare jucator primeste 15 carti.
- Pentru 4 jucatori, fiecare jucator primeste 12 carti.
Restul cartilor se pun in stiva, cu fata in jos. Acestea vor fi readuse in joc in urmatoarea runda.

Reguli de joc:
- Jocul este jucat in sensul acelor de ceasornic.
- Jucatorul asezat in stanga dealer-ului incepe sa decarteze cartile in ordine crescatoare ( fara sa intrerupa ordinea crescatoare) si fara a lua in considerare "familia"cartilor.
- Nu sunt obligati sa inceapa cu 1.
De exemplu : Daca un jucator are cartile 4,5,7 si un 3, poate decarta cartile 3, apoi 4, apoi 5 ( ordinea crescatoare), dar nu poate continua cu 7 pentru ca nu are cartea 6.
- Atunci cand jucatorul nu mai poate continua decartarea crescatoare a cartilor sale, este randul urmatorului jucator, care trebuie sa continue cu urmatoarea cartea crescatoare ( in exemplul nostru, pornind de la un 6).
- Daca  nici acesta nu are carte potrivita, este randul urmatorului si tot asa.
- Daca la finalul unei runde complete, nimeni nu a avut cartea potrivita pentru a continua decartarea inceputa, ultimul jucator care a pus jos o cartea poate incepe o noua  numaratoare crescatoare.

Sfat: Jucatorii ar trebui  sa inceapa cu o carte care sa dea tuturor posibilitatea sa completeze cea mai lunga decartare.

Cazuri exceptionale:
- Atunci cand un jucator pune jos un nr. 13 pirat, acesta are dreptul sa inceapa o noua decartare crescatoare, cu orice carte doreste.
- "Carte castigatoare" : daca in timpul jocului, un jucator decarteaza una dintre cele 5 carti reprezentete pe plansa de jos, declara cartea spunand, de exemplu, "piratul ia" si colecteaza tokenurile pariate la inceputul jocului pe zona de joc care se potriveste cu aceasta carte, In cazul in care uita sa declare cartea castigatoare, nu castiga pariurile, care raman astfel in joc.
- "Imbarcarea la bord" : daca dupa prima runda un jucator reuseste sa isi decarteze toate cartile "se pregateste sa imbarce". Acesta are dreptul de a colecta toate pariurile de pe plansa de jos ( chiar daca nu a avut toate cartile castigatoare).

Tokenurile de pe plansa de joc necolectate la o runda, raman in joc si se adauga la pariurile din urmatoarea runda.

Un jucator care nu mai poate paria este eliminat din joc.

Runda se termina atunci cand un jucator reuseste sa decarteze toate cartile.

Ceilalti jucatori ii dau 1 moneda de aur pentru fiecare carte pe care o au inca in mana.

Apoi o noua runda incepe, cu exceptia cazului in care un jucator decide sa termine jocul.

In acest caz, jucatorii aduna valoarea tokenurilor proprii si jucatorul cu cea mai mare valoare totala are si cea mai mare comoara si castiga jocul.

Citeste mai mult

94.00Lei

94.00Lei

Primesti 94 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Nain jaune este un joc de strategie care iti testeaza perspicacitatea!

Scopul joculuieste sa aduni cea mai mare comoara.

Joc de strategie cu pirati confectionat din materiale non-toxice, cu vopsele non-toxice, conform reglementarilor EN71&ASTM.

Contine:
• 1 tabla de joc cu 5 casute reprezentand cele 5 carti "castigatoare"
• cupa capitanului Carlig ( cutia)
• 52 de carti de joc ( printre care si cele 5 carti "castigatoare")
• 78 tokenuri ( 12 diamante, 12 rubine, 12 safire, 12 smaralde, 30 monede de aur)


AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. A se utiliza sub directa supraveghere a unui adult.

Producator: Djeco, Franta


Dimensiuni: 380 x 160 mm
Varsta recomandata: 7- 99 ani
Numar de jucatori : 2- 4
Pregatirea jocului: fiecare jucator primeste 19 tokenuri: 3 diamante, 3 rubine, 3 safire, 3 smaralde si 7 monede de aur.

Tabla de joc este plasata untre jucatori si cupa capitanului Carlig se aseaza in mijlocul tablei de joc.

Fiecare jucator pune tokenurile pe care doreste sa le parieze pe tabla de joc dupa cum urmeaza:
- 1 diamant sau echivalentul acestuia pe scheletul 9 casuta nr.7) din familia "Craniul si oasele incrucisate"
- 1 rubin sau echivalentul acestuia pe "Piratul" ( casuta nr. 13) din familia "Navigheaza complet"
- 1 safir sau echivalentul acestuia pe "Femeia pirat" ( casuta nr. 12) din familia" La carma"
- 1 samrald sau echivalentul sau pe "Copil" ( casuta nr. 11) din familia "Craniul si oasele incrucisate"
- 1 moneda de aur pe "Papagalul" ( casuta nr 10) din familia "Ghiulea"

Dealer-ul imaparte cartile fiecarui jucator. Numarul de carti depinde de numarul de jucatori:
- Pentru 2 jucatori, fiecare jucator primeste 22 carti
- Pentru 3 jucatori, fiecare jucator primeste 15 carti.
- Pentru 4 jucatori, fiecare jucator primeste 12 carti.
Restul cartilor se pun in stiva, cu fata in jos. Acestea vor fi readuse in joc in urmatoarea runda.

Reguli de joc:
- Jocul este jucat in sensul acelor de ceasornic.
- Jucatorul asezat in stanga dealer-ului incepe sa decarteze cartile in ordine crescatoare ( fara sa intrerupa ordinea crescatoare) si fara a lua in considerare "familia"cartilor.
- Nu sunt obligati sa inceapa cu 1.
De exemplu : Daca un jucator are cartile 4,5,7 si un 3, poate decarta cartile 3, apoi 4, apoi 5 ( ordinea crescatoare), dar nu poate continua cu 7 pentru ca nu are cartea 6.
- Atunci cand jucatorul nu mai poate continua decartarea crescatoare a cartilor sale, este randul urmatorului jucator, care trebuie sa continue cu urmatoarea cartea crescatoare ( in exemplul nostru, pornind de la un 6).
- Daca  nici acesta nu are carte potrivita, este randul urmatorului si tot asa.
- Daca la finalul unei runde complete, nimeni nu a avut cartea potrivita pentru a continua decartarea inceputa, ultimul jucator care a pus jos o cartea poate incepe o noua  numaratoare crescatoare.

Sfat: Jucatorii ar trebui  sa inceapa cu o carte care sa dea tuturor posibilitatea sa completeze cea mai lunga decartare.

Cazuri exceptionale:
- Atunci cand un jucator pune jos un nr. 13 pirat, acesta are dreptul sa inceapa o noua decartare crescatoare, cu orice carte doreste.
- "Carte castigatoare" : daca in timpul jocului, un jucator decarteaza una dintre cele 5 carti reprezentete pe plansa de jos, declara cartea spunand, de exemplu, "piratul ia" si colecteaza tokenurile pariate la inceputul jocului pe zona de joc care se potriveste cu aceasta carte, In cazul in care uita sa declare cartea castigatoare, nu castiga pariurile, care raman astfel in joc.
- "Imbarcarea la bord" : daca dupa prima runda un jucator reuseste sa isi decarteze toate cartile "se pregateste sa imbarce". Acesta are dreptul de a colecta toate pariurile de pe plansa de jos ( chiar daca nu a avut toate cartile castigatoare).

Tokenurile de pe plansa de joc necolectate la o runda, raman in joc si se adauga la pariurile din urmatoarea runda.

Un jucator care nu mai poate paria este eliminat din joc.

Runda se termina atunci cand un jucator reuseste sa decarteze toate cartile.

Ceilalti jucatori ii dau 1 moneda de aur pentru fiecare carte pe care o au inca in mana.

Apoi o noua runda incepe, cu exceptia cazului in care un jucator decide sa termine jocul.

In acest caz, jucatorii aduna valoarea tokenurilor proprii si jucatorul cu cea mai mare valoare totala are si cea mai mare comoara si castiga jocul.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one